двоповерхові кабіни, авіаподорожі, літак, безпека

Двоповерхові сидіння – майбутне пасажирської авіації в умовах COVID-19

Новий дизайн, який переконфігурує каюти літака на двоповерхові сидіння – можливе рішення для авіакомпаній, які шукають більшого захисту від Covid-19 для безпечної подорожі.

Zephyr Seat – це бачення дизайнера Джеффрі О’Нілла, який вважає, що його творчість може запропонувати змінити правила гри в період  пандемії.
двоповерхові кабіни, авіаподорожі, літак, безпека
Завдяки Zephyr Seat можливо забезпечити двоповерхові сидіння в 2-4-24 конфігурації, що дозволить авіакомпаніям підтримувати ту саму щільність сидіння, яку пропонують існуючі кабіни.

О’Нілл надихнувся безсонним рейсом з Нью-Йорка до Сінгапуру кілька років тому, який тривав майже 19 годин. За весь цей час на борту він не зміг заснути ні на хвилину. Цей рейс – найдовший комерційний рейс у світі.

літак, подорож, безпека, пасажири, ковід, коронавірус, маски
Кожен сантиметр на борту літака дуже дорогий – і авіакомпанії, як правило, не хочуть жертвувати місцем.

О’Нілл згадав про поїздку на автобусі на великі відстань, яку здійснив під час поїздки по Аргентині. Автобус використовував двоярусні ліжка, і він спав набагато краще, ніж у своєму кріслі, під час  нібито розкішної авіаподорожі до Сінгапуру. Йому прийшло в голову, що, можливо, це було рішення.
Двоповерховий концепт Zephyr використовує простір, який існує між стандартним сидінням та полицею над сидінням для ручної поклажі.

“Ми в принципі вставили ціле інше сидіння поверх нижнього”, – пояснює О’Нілл. “Отже, це по суті два рівні. Другий рівень не такий високий від землі, як люди могли собі уявити, це лише чотири з половиною футів (1м 40 см)”.
Результат – це більше місця для пасажирів, не займаючи зайвих метрів на борту та не зменшуючи кількість пасажирів.

Ідея ще знаходиться в зародковому стані. О’Нілл каже, що він визначив інженерного партнера – і він спілкувався з чотирма основними авіакомпаніями, включаючи американського перевізника Delta.
Він представив ідею керівникам авіакомпаній на виставці Airline Interiors 2019 в м. Гамбург, Німеччина, і вже отримав кілька цінних відгуків про те, як зробити ідею більш доступним варіантом для авіаційного ринку середньої дальності.

Наступним етапом буде проходження через необхідні тести на безпеку, що може зайняти близько трьох років.

Як безпечно подорожувати літаком ви можете прочитати у статті Безпечна подорож літаком
 
Гарячі пропозиції та цікаві тури завжди на нашій сторінці у Facebook, підписуйтесь!
 
Самостійно підібрати собі тур до будь-якої країни можна на нашому сайті у таблиці пошуку туру або звернувшись до наших менеджерів за телефонами на сайті.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *