Скасовані через карантин тури – питання та відповіді.

Чого чекати від сезону 2020 та що робити якщо ви вже купили тур?

Спробуємо розібратися у цьому питанні.

❓Я купив тур на травень, чи він відбудеться?

✅ З точністю сказати, чи відбудеться тур чи ні наразі майже неможливо, адже ситуація у світі змінюється щогодини. Травень, майже у всіх країн буде лишатися місяцем внутрішнього туризму. Скоріш за все, вам доведеться коригувати плани на відпочинок та переносити дату тура на більш пізній час.

❓Я не маю чим зараз платити решту за тур, що робити?

✅ Перше, що ви маєте зробити – зателефонувати своєму агентові та повідомити про це. З початком карантину в Україні багато людей втратили роботу або додатковий дохід. Це не лише ваша проблема і ми, турагенти, активно спілкуємося з представниками туроператорів, щодо відтермінування платежів до припинення карантину та відновлення авіа сполучення.

❓ Як я можу повернути кошти за тур?

✅ Зверніться до свого агента та дізнайтеся, чи оператор, через який у вас був заброньований тур, повертає гроші за тур. Певні туроператори погодилися повернути кошти клієнтам в повному обсязі. В більшості, це невеликі профільні оператори, що продавали Європу або Азію. Якщо ваш оператор виставляє штрафи за ануляцію туру, дата якого не підпадає під дати карантину, кошти можна буде повернути частково, з уплатою штрафів. Розмір штрафів може бути від 30 євро до, навіть 100% в залежності від країни та типу тура.

❓ Оператор каже, що я маю заплатити ФПЗ. Що це таке?

✅ФПЗ/ФПВ – це фактично понесені витрати туроператора на бронювання вашого туру. Це може бути і передплата у готелі за певним таріфом (є безвозвратний та гнучкий) і бронювання авіаквитків на регулярний рейс, який не було анульовано авіаперевізником і робочий час менеджерів, які працювали над замовленням. В залежності від умов контракту туроператора та готелю або приймаючої сторони розмір ФПЗ може бути від 5% вартості туру до 100%. Детальніше ви зможете дізнатися лише звернувшись до свого агента з проханням з*ясувати це по вашому туру.

❓ Переносити чи анулювати тур?

✅ Більшість країн позитивно налаштовані на початок літнього сезону 2020. Греція, Чорногорія, Болгарія, Кіпр планує прийняти перших туристів з червня 2020. Болгарія вже почала скасовувати карантин у деяких районах і планує відкрити сезон на початку червня. Отже, якщо ви все ж таки налаштовані на відпочинок, варто почекати кінця квітня для прийняття остаточного рішення.
Наразі, майже всі крупні туроператори відмовляють у ануляції тура та повному відшкодуванні коштів. Причина в в тому, що якщо всі почнуть анулювати, туроператор змушений буде оголосити банкрутство, тоді ніхто не отримає ні відпочинку, ні грошей. Туристичний ринок в Україні не такий міцний як в інших країнах, то ж маємо виходити із наших реалій.

❓ Я не хочу/можу їхати в інші дати в заброньовану країну (наприклад, в серпні в Єгипет, чи в листопаді в Іспанію), чи можу я використати кошти на іншу країну?

✅Наразі така можливість існує у декількох операторів, у ТУІ, наприклад. Ви можете обрати будь-яку країну та будь-яку дату до кінця 2020 року та написати заяву на перенесення коштів на нове бронювання. Наразі, агентства з майже всієї України підписали звернення до провідних туроператорів для відкриття такої можливості для своїх туристів до кінця 2021 року.

❓ Що таке депозит до 2020 чи 2021 року та як його використати?

✅ Туристичний депозит, це гроші, які ви вже заплатили туроператору за тур, який не відбувся з причин введення надзвичайної ситуації та введення заборони на авіа рейси. Цей депозит знаходиться на рахунку туроператора та чекає на будь-яке ваше бронювання.Якщо сума нового туру буде більше, за суму депозиту, ви зможете доплатити різницю по курсі на момент оплати. Якщо сума зменшиться, залишок на депозиті не “прогорає”, ви зможете його використати на інше бронювання.

Якщо ви маєте причини, через які не можете поїхати у подорож в інший, ніж у турі період, або вам терміново потрібні гроші, домовтеся з турагентом про продаж вашого туру, або запитайте знайомих, які б хотіли поїхати замість вас. Краще це робити вже після відновлення авіа сполучення.

❓Що робити, якщо ми не можемо поїхати в тур через смерть особи, на яку було здійсненне бронювання або іншу особу у бронюванні.

✅ Як тільки ви будете готові після втрати повернутися до справ, зателефонуйте своєму агенту. Досвідчений турагент знає як зробити правильний запит, оформити заяву та спілкуватися з туроператором для мінімізації втрат по туру, та максимально швидко допоможе отримати кошти, без вашої активної участі. Вам знадобиться лише паспорт, та свідоцтво про смерть.

❓ Що робити, якщо в мене закінчується дія паспорту, по якому я бронював тур на карантинні дати, і він буде не дійсний на нову дату?

✅По – перше, не панікувати! Повідомте про це своєму агенту, він має зв’язатися з туроператором та повідомити про це. У з’язку з тим, що державна міграційна служба тимчасово припинила виготовлення паспортів, а перенесення дати туру сталося не через вас, туроператор буде розглядати можливість перенесення дати вашого туру на дату з урахуванням терміну виготовлення нового документу. Після отримання нового паспорту, турагент вносить нові данні в заявку.

❓Що робити, якщо я бронював тур на певних осіб, і не всі з них можуть поїхати в нові дати?

✅ Якщо у бронюванні, що ви зробили лишається хоч одна людина, яка буде їхати в новий тур, туроператор розгляне можливість заміни прізвищ інших туристів, у більшості випадків, без штрафів, але в залежності від дати вильоту та країни.

❓ Чи правда, що Єгипет на буде приймати туристів до кінця 2020 року?

✅ Ні, наразі курорти Єгипту активно готуються до виходу з карантину, готелі та громадські місця дезінфікуються спеціальними службами, ми отримуємо відео звіти від менеджерів та операторів. Приблизний початок сезону в Єгипті – червень місяць.

❓ Чи зможу я полетіти відразу, як курорт відкриється для туристів?

✅Ні, треба буде чекати відкриття сполучення України з кожною країною або регіоном та моніторити ситуацію з чартерними рейсами, якщо планується пакетний тур, та регулярними рейсами, якщо ви планували індивідуальний тур.

❓ Де отримати правдиву інформацію про закриття/відкриття/курортів та країн, відміну рейсів, перенесення дат, та інших змін?

✅ Якщо ви довірили своєму агентові забронювати тур, довірте і донесення вам важливої інформації. Деякі туристі відчувають тривогу, коли багато інформації та просять інформувати мінімально, про найважливіше. Інші, почуваються впевнено, коли знають детально та актуально що і як відбувається. Отже, вирішіть, як вам буде зручніше, та поспілкуйтеся з менеджером, розкажіть про що та як часто ви хотіли би знати стосовно вашого туру, та залишіть найкомфортніший спосіб вам про це повідомляти – телефон, вайбер, соц мережі. Якщо такого довіреного агента не маєте, спитайте у того, де забронювали тур, номер свого бронювання, назву туристичного оператора, та зайдіть на сайт. Там вказані номери телефонів за яким туристи можуть отримати останню інформацію по своїм турам.

Бережіть себе та мийте 👏!

Інформацію щодо відкриття певних країн для туристів можна прочитати ТУТ

Підписуйтесь на оперативну інформацію на нашій сторінці на Фейсбук

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *